۱۶ خرداد ۱۳۸۸

ستاره های دردسر ساز

این روزها مشغول تر از آن هستم که وقت بگذارم برای پاسخ دادن به دورغ گویی های رئیس متاسفانه جمهور ایران. من هم مثل همه آن شب (مناظره با میرحسین موسوی) که سیه کاری و پلیدی را به شکل عریان و حیرت آورش دیدم موی بر تنم راست شد. در قسمتی از آن برنامه آقای احمدی نژاد مثل وزیر متبوعش منکر وجود دانشجویان سه ستاره شد. از آن قضیه حدود سه سال می گذرد و خیلی از دوستانم هنوز در ایران در پی استیفای حق قانونی خود هستند. من به پاس احترام به فعالیت های آنان متن نامه ای که به امضای مرتضی نوربخش رئیس دبیرخانه گزینش استاد و دانشجو در تاریخ 28/6/1385 مبنی بر ممانعت از تحصیل من در مقطع کارشناسی ارشد به دست من رسید در اینجا می آورم. لازم به ذکر است که متن این نامه نخستین بار پس از انکارهای وزیر علوم در مجلس منوط بر نبود هیچ دانشجوی ستاره داری ، از سوی خبرگزاری ایلنا منتشر شد.
تاریخ: 28/6/1385
شماره: 26286
داوطلب گرامی جناب آقای محسن فاتحی
با سلام، باطلاع می رساند پرونده شما در آزمون سال جاری مورد بررسی قرار گرفت و متأسفانه با توجه به ضوابط گزینش دانشجو، مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی پذیرفته نشدید. لذا چنانچه به رأی صادره از سوی این دبیرخانه معترض می باشید خواهشمند است دلایل تجدید نظرخواهی خود را به همراه پاسخ به سؤالات ذیل حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ دریافت نامه جهت انجام اقدامات بعدی به این دبیرخانه ارسال دارید، ضمنا نتایج بررسی مجدد به آدرس شما ارسال خواهد شد.
سید مرتضی نوربخش
رئیس دبیرخانه گزینش استاد و دانشجو